Vi har konverteret virksomheder af alle slags og størrelser i hele Danmark. Her er en håndfuld historier fra vores tilfredse kunder.
Her har eKontorets evne til at gøre det komplicerede ukompliceret ved hele tiden at finde pragmatiske løsninger gjort vores arbejde på koncernniveau meget nemmere. De taler letforståeligt og er gode til at lave en foranalyse af de behov, man har, og hjælpe med valg og fravalg. Så eKontoret har virkelig levet op til deres mål om at gøre det nemt.
Vi ville have automatiseret vores forretning fuldstændig, og vi havde tiltro til, at eKontoret med deres store erfaring kunne hjælpe os med at nå i mål.
E-conomic henviste os blandt andet til eKontoret, som de mente kunne hjælpe os, og her trådte eKontoret virkelig i karakter for at finde den helt rigtige løsning til os.
Vi havde ikke kun brug for digitalisering. Vi søgte en partner, som kunne holde vores hånd igennem processen, så vi sammen kunne udarbejde en effektiv plan til at nå vores mål – det fik vi i eKontoret. Jeg er yderst tilfreds med resultatet af vores samarbejde, og jeg er meget imponereret over, hvad eKontoret har formået at udarbejde. Vi har ikke kun fået et system, der er 100% tilpasset vores udfordringer – vi har også fået et system, der visuelt matcher vores høje kvalitet og image.
eKontoret skaber en kæmpe differentieringsfordel og giver os mulighed for at hjælpe vores kunder med opgaver, som vi umuligt kunne løse selv.
Vi har indtrykket af, at der ikke er noget, som ekontoret ikke kan løse.
Min vision var at skabe en central base, som kunne tale med de andre aftaler, så vi på den måde nemt og hurtigt ville kunne rette i alle vores aftaler på en gang. En central base som skulle være omdrejningspunkt for alle tilrettelser og tilføjelser på tværs af hele koncernen.
CFO, COPENHAGEN CONCEPTS
Som et led i vores digitaliseringsproces blev det også aktuelt at kigge på vores bogholderi. Her har eKontoret været en super god sparringspartner og løsningsarkitekt. Da vi fik udarbejdet en specialløsning, var det enormt betryggende, at eKontoret fulgte vores onboarding-proces nøje.
Vi vidste, at SAF-T-indberetning nu var et lovkrav, og vi vidste også, at e-conomic ikke alene understøttede dette. Så vi var klar over, at det ville blive en stor omkostning for os, hvis ikke eKontoret løste det.
ØKONOMICHEF, MEMIRA
Vi har i den grad været tilfredse med vores samarbejde med eKontoret. Hele konverteringsprocessen gik fuldstændig smertefrit. Vi har fået en klar og letforståelig vejledning hele vejen igennem. Det kunne ikke være klaret bedre, og vi ser frem til et fremtidigt samarbejde med eKontoret.
Vi havde et knaldgodt samarbejde med eKontoret. Vi blev mødt af kreativitet og en masse gode løsningsforslag, som resulterede i flere nye funktioner, der gjorde vores e-conomic fuldstændig tilpasset til os. Vi fik både en funktion til at håndtere flere fakturaer ad gangen og et layout, hvor vi kunne tilføje flere informationer end de gængse. Vi er yderst tilfredse.
ADMINISTRATION, MEDARBEJDERNE ApS
Med eKontorets afgiftsløsning sparer Furesø Vin Engros flere timer hver måned i forbindelse med beregning af vinafgiften. Samtidig genererer løsningen automatisk dokumentation for den beregnede afgift. På den måde kan Furesø Vin Engros dedikere både den sparede tid og mentale energi på deres passion for Italienske vine og på kunderne.
FURESØ VIN
Vi har flere kunder, som ønsker faktura udstedt til et hovedkontor/bogholderi, hvor de har forskellige leveringsadresser rundt om i landet, som alle skal faktureres til ét bogholderi.
Her er det virkelig rart for os, at vi kun én gang skal lave koblingen i e-conomic, så al fakturering sker automatisk og korrekt hver gang. Sker der ændringer i stamkortet på de 2 kunder, så bliver det automatisk opdateret via integrationen fra PeopleTrust.
Vi sparer rigtigt meget tid og manuelt arbejde med at holde øje og tjekke op, hver gang vi massefakturerer – jeg tænker, at vi nok sparer min. 30-45 minutters arbejde hver uge.
Og så er det meget tilfredsstillende, at vores kunder hver gang får deres faktura præcist efter deres ønsker og krav, så de også har en nemmere arbejdsgang hos dem, når de modtager vores faktura.
ADMINISTRATION, MEDARBEJDERNE ApS
“Det har været imponerende at se, hvor meget tid vi har sparet og derved effektiviseret vores daglige arbejdsgange ved at have fået vores system automatiseret.”
Claus Venning
Direktør, Propperiet
“Vi søgte en partner, som kunne holde vores hånd igennem processen, så vi sammen kunne udarbejde en effektiv plan til at nå vores mål – det fik vi i eKontoret.”
Rudiger Schasching
Økonomichef, Steinberger Alsik Hotel & Spa
“De taler letforståeligt og er gode til at lave en foranalyse af de behov, man har, og hjælpe med valg og fravalg. Så eKontoret har virkelig levet op til deres mål om at gøre det nemt.”
Morten Lapholm
Direktør, KonditorBager
Kontakt os og lad os høre din virksomheds behov
Hasselager Centervej 7
DK-8260 Viby
Kastanie Allé 16, st.
DK-2720 Vanløse
© 2024 eKontoret – Designet af Aveo web&marketing