Cases

Vi har konverteret virksomheder af alle slags og størrelser i hele Danmark. Her er en håndfuld historier fra vores tilfredse kunder.

Afspil video

KonditorBager

Her har eKontorets evne til at gøre det komplicerede ukompliceret ved hele tiden at finde pragmatiske løsninger gjort vores arbejde på koncernniveau meget nemmere. De taler letforståeligt og er gode til at lave en foranalyse af de behov, man har, og hjælpe med valg og fravalg. Så eKontoret har virkelig levet op til deres mål om at gøre det nemt.

Morten Lapholm

Direktør, Konditorbager

Tandprotetikeren

Vi ville have automatiseret vores forretning fuldstændig, og vi havde tiltro til, at eKontoret med deres store erfaring kunne hjælpe os med at nå i mål.

Peter Cavling

Direktør, Tandprotetikeren
Afspil video
Afspil video

Nordjysk Lånefond

E-conomic henviste os blandt andet til eKontoret, som de mente kunne hjælpe os, og her trådte eKontoret virkelig i karakter for at finde den helt rigtige løsning til os.

Henriette Møller

Direktionssekretær, Nordjysk Lånefond

Steigenberger Alsik Hotel & Spa

Vi havde ikke kun brug for digitalisering. Vi søgte en partner, som kunne holde vores hånd igennem processen, så vi sammen kunne udarbejde en effektiv plan til at nå vores mål – det fik vi i eKontoret. Jeg er yderst tilfreds med resultatet af vores samarbejde, og jeg er meget imponereret over, hvad eKontoret har formået at udarbejde. Vi har ikke kun fået et system, der er 100% tilpasset vores udfordringer – vi har også fået et system, der visuelt matcher vores høje kvalitet og image.

Rudiger Schasching

Økonomichef, Steigenberger Alsik Hotel & Spa

Business Supporting

eKontoret skaber en kæmpe differentieringsfordel og giver os mulighed for at hjælpe vores kunder med opgaver, som vi umuligt kunne løse selv.
Vi har indtrykket af, at der ikke er noget, som ekontoret ikke kan løse.

Nicklas Zimmermann

Direktør, Business Supporting

Copenhagen Concepts

Min vision var at skabe en central base, som kunne tale med de andre aftaler, så vi på den måde nemt og hurtigt ville kunne rette i alle vores aftaler på en gang. En central base som skulle være omdrejningspunkt for alle tilrettelser og tilføjelser på tværs af hele koncernen.

Stig Bergstrøm

CFO, COPENHAGEN CONCEPTS

Edelmann

Som et led i vores digitaliseringsproces blev det også aktuelt at kigge på vores bogholderi. Her har eKontoret været en super god sparringspartner og løsningsarkitekt. Da vi fik udarbejdet en specialløsning, var det enormt betryggende, at eKontoret fulgte vores onboarding-proces nøje.

Helle Edelmann

Direktør, Edelmann

Memira

Vi vidste, at SAF-T-indberetning nu var et lovkrav, og vi vidste også, at e-conomic ikke alene understøttede dette. Så vi var klar over, at det ville blive en stor omkostning for os, hvis ikke eKontoret løste det.

Mikael Lind

ØKONOMICHEF, MEMIRA

Propperiet

Vi har i den grad været tilfredse med vores samarbejde med eKontoret. Hele konverteringsprocessen gik fuldstændig smertefrit. Vi har fået en klar og letforståelig vejledning hele vejen igennem. Det kunne ikke være klaret bedre, og vi ser frem til et fremtidigt samarbejde med eKontoret.

Claus Venning

Direktør, Propperiet

Medarbejderne ApS

Vi havde et knaldgodt samarbejde med eKontoret. Vi blev mødt af kreativitet og en masse gode løsningsforslag, som resulterede i flere nye funktioner, der gjorde vores e-conomic fuldstændig tilpasset til os. Vi fik både en funktion til at håndtere flere fakturaer ad gangen og et layout, hvor vi kunne tilføje flere informationer end de gængse. Vi er yderst tilfredse.

Lene Nielsen

ADMINISTRATION, MEDARBEJDERNE ApS

Furesø Vin Engros

Med eKontorets afgiftsløsning sparer Furesø Vin Engros flere timer hver måned i forbindelse med beregning af vinafgiften. Samtidig genererer løsningen automatisk dokumentation for den beregnede afgift. På den måde kan Furesø Vin Engros dedikere både den sparede tid og mentale energi på deres passion for Italienske vine og på kunderne.

FURESØ VIN

Medarbejderne ApS - PeopleTrust integration

Vi har flere kunder, som ønsker faktura udstedt til et hovedkontor/bogholderi, hvor de har forskellige leveringsadresser rundt om i landet, som alle skal faktureres til ét bogholderi.
Her er det virkelig rart for os, at vi kun én gang skal lave koblingen i e-conomic, så al fakturering sker automatisk og korrekt hver gang. Sker der ændringer i stamkortet på de 2 kunder, så bliver det automatisk opdateret via integrationen fra PeopleTrust.

Vi sparer rigtigt meget tid og manuelt arbejde med at holde øje og tjekke op, hver gang vi massefakturerer – jeg tænker, at vi nok sparer min. 30-45 minutters arbejde hver uge.
Og så er det meget tilfredsstillende, at vores kunder hver gang får deres faktura præcist efter deres ønsker og krav, så de også har en nemmere arbejdsgang hos dem, når de modtager vores faktura.

Lene Nielsen

ADMINISTRATION, MEDARBEJDERNE ApS

Kontakt os

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål?

Lad os gå i dialog

Vælg din foretrukne kontaktmetode: skriv, ring eller udfyld kontaktformularen