Propperiet er en af de få vinimportører, som har været med på det danske vinmarked siden 2002. Virksomheden er ejet af kok, sommelier og tjener, Claus Venning.
Med et fokus på gode priser og vin i særklasse er propperiet leverandør for flere Michelin restauranter.
Direktør for Propperiet, Claus Venning, ønskede at spare tid og at automatisere sin forretning
“Vi brugte enormt mange timer på at udregne og håndtere afgifter på vores varer. Det var en tung proces, som tog tid fra andre opgaver. Vi havde derfor et ønske om at få vores processer automatiseret i en grad, så vi kunne spare noget af alt den tid, vi vidste, kunne bruges bedre andre steder.” fortæller direktør Claus Venning.
Automatisering er en problemstilling, som eKontoret ofte møder hos deres kunder, og som de har stor erfaring med at løse. Den kontinuerlige udfordring er at spare tid i de processer, som virksomheden er bevidst om, er tidskrævende. Claus Venning, som er indehaver af Propperiet, kom til eKontoret med denne klare overbevisning om, at han ønskede at spare tid og få automatiseret sin forretning. Det gjorde det nemmere for eKontoret at lægge en slagplan for, hvordan vi kunne udarbejde den bedste løsning.
Læs mere om eKontorets løsning til beregning af vinafgift
Formålet med automatisering er at spare tid på arbejdsprocesserne, så ressourcerne kan allokeres andetsteds. Det kan være forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvor automatiseringen vil give det største udbytte. For propperiet var det i forbindelse med de store mængder af papirarbejde og manuelle processer.
“Vi har fået elimineret vores papirarbejde og de tidstunge, manuelle processer, som vedrører beregning af de forskellige afgifter. Det har været imponerende at se, hvor meget tid vi har sparet og derved effektiviseret vores daglige arbejdsgange ved at have fået vores system automatiseret.” understreger direktøren.
Samarbejdet mellem Propperiet og eKontoret har skabt en tæt relation og danner grobund for fremtidige forretningsmuligheder. “Vi har i den grad været tilfredse med vores samarbejde med eKontoret. Hele konverteringsprocessen gik fuldstændig smertefrit. Vi har fået en klar og letforståelig vejledning hele vejen igennem. Det kunne ikke være klaret bedre, og derfor ser vi frem til et fremtidigt samarbejde med ekontoret.” tilføjer direktøren.
“Det har været imponerende at se, hvor meget tid vi har sparet og derved effektiviseret vores daglige arbejdsgange ved at have fået vores system automatiseret.”
Claus Venning
Direktør, Propperiet
“Vi søgte en partner, som kunne holde vores hånd igennem processen, så vi sammen kunne udarbejde en effektiv plan til at nå vores mål – det fik vi i eKontoret.”
Rudiger Schasching
Økonomichef, Steinberger Alsik Hotel & Spa
“De taler letforståeligt og er gode til at lave en foranalyse af de behov, man har, og hjælpe med valg og fravalg. Så eKontoret har virkelig levet op til deres mål om at gøre det nemt.”
Morten Lapholm
Direktør, KonditorBager
Kontakt os og lad os høre din virksomheds behov
Hasselager Centervej 7
DK-8260 Viby
Kastanie Allé 16, st.
DK-2720 Vanløse
© 2024 eKontoret – Designet af Aveo web&marketing