Den nye bogføringslov nærmer sig med hastige skridt for flere virksomheder. Ifølge loven skal alle virksomheder fremover benytte et godkendt digitalt regnskabsprogram, hvilket stiller skarpt på digitalisering og automatisering af bogføringen.
Mange virksomheder er allerede i gang med at omstille sig, men der er stadig flere, der ikke har taget skridtet endnu. Det kan virke uoverskueligt at skifte regnskabsprogram, men med den rette planlægning og indsigt kan det både spare tid, reducere fejl og sikre, at man overholder de nye krav.
Her på siden finder I råd til og vejledning i, hvordan I bedst håndterer overgangen til e-conomic.
Til at starte med skal I sikre jer, at e-conomic er det rigtige valg for jer. Der er flere overvejelser at gøre sig, når man skal vælge (nyt) økonomisystem. Hvis I er i tvivl om, hvorvidt det skal være e-conomic, har vi valgt tre gode grunde i boksen til højre – ellers tager vi selvfølgelig gerne en snak om jeres behov og hjælper jer på vej.
Tre gode grunde til, at e-conomic kunne være det rigtige valg for jer:
Her på siden finder I råd til og vejledning i, hvordan I bedst håndterer overgangen til e-conomic.
Til at starte med skal I sikre jer, at e-conomic er det rigtige valg for jer. Der er flere overvejelser at gøre sig, når man skal vælge (nyt) økonomisystem. Hvis I er i tvivl om, hvorvidt det skal være e-conomic, har vi valgt tre gode grunde i boksen nedenfor – ellers tager vi selvfølgelig gerne en snak om jeres behov og hjælper jer på vej.
Tre gode grunde til, at e-conomic kunne være det rigtige valg for jer:
Er e-conomic det rette valg for jer, kommer der her 3 ting, I skal tage stilling til inden skiftet:
Har I besluttet jer for at skifte til e-conomic, så kommer der 3 ting der kan hjælpe til en god overgang.
Skal I f.eks. have koblet en app eller integration på jeres e-conomic, anbefaler vi, at vi indlæser jeres stamdata til en start, så der er mulighed for at sætte de respektive apps og integrationer op og teste disse, inden man går live med det nye setup.
Er I det mindste i tvivl om, hvilke data I gerne vil have flyttet, eller om det er muligt fra netop jeres system, tager vi meget gerne en snak og giver et uforpligtende tilbud. I finder vores kontaktformular og -informationer nederst på siden eller under kontakt.
Læs mere om konvertering på disse sider: Proces, Priser og FAQ.
“I mere end 10 år har eKontoret været en afgørende samarbejdspartner, der har hjulpet tusindvis af kunder med at komme godt i gang med e-conomic. eKontorets store ekspertise og høje serviceniveau, kombineret med deres evne til at finde løsninger på komplekse behov, gør, at vi med fuld tillid kan anbefale dem til alle, der ønsker en succesfuld implementering af e-conomic eller søger optimering af deres nuværende arbejdsgange.”
“e-conomic henviste os blandt andet til eKontoret, som de mente kunne hjælpe os, og her trådte eKontoret virkelig i karakter for at finde den helt rigtige løsning til os.”
“Det har været imponerende at se, hvor meget tid vi har sparet og derved effektiviseret vores daglige arbejdsgange ved at have fået vores system automatiseret.”
Claus Venning
Direktør, Propperiet
“Vi søgte en partner, som kunne holde vores hånd igennem processen, så vi sammen kunne udarbejde en effektiv plan til at nå vores mål – det fik vi i eKontoret.”
Rudiger Schasching
Økonomichef, Steinberger Alsik Hotel & Spa
“De taler letforståeligt og er gode til at lave en foranalyse af de behov, man har, og hjælpe med valg og fravalg. Så eKontoret har virkelig levet op til deres mål om at gøre det nemt.”
Morten Lapholm
Direktør, KonditorBager
Kontakt os og lad os høre din virksomheds behov
Hasselager Centervej 7
DK-8260 Viby
Kastanie Allé 16, st.
DK-2720 Vanløse
© 2024 eKontoret – Designet af Aveo web&marketing