A. Start & Slutdato
Her kan du indstille hvilke ordrer der skal vises, ud fra perioden de er oprettet.
B. Vis Arkiverede
Hvis denne indstilling er slået til, vises arkiverede ordrer i stedet for igangværende. Se evt. Anvend arkiverede ordrer.
C. Søgefelt
Her kan du søge efter dine ordrer. Søgefeltet leder i flere felter, så hvis du søger
efter ”peter” vil den finde ordrer hvor kunden hedder Peter eller Petersen, men også f.eks. en ordre med overskriften “Salpetersyre”.
D. Kolonnenavne/søgegruppering
Vil du gruppere dine søgeresultater efter navn, overskrift eller dato, kan du trække en kolonnetitel op på linjen under søgefeltet.
E. Filtre
Med disse kan du søge efter en specifik værdi i den kolonne du filtrerer. Filtrerer du f.eks. kundenavn med ”petersen” med ”Contains”, kan du finde alle de kunder, der hedder noget med petersen. Søger du i stedet med ”Is equal to”, finder du kun de kunder, hvis fulde navn matcher søgning præcist.
F. Fakturadato
Når du opretter din samlefaktura, kan du her indstille hvilken dato samlefakturaen skal gælde fra.
G. Opret Samlefaktura
Når alt er indstillet som du vil have det og du har markeret ordrerne der skal samles, trykker du her, for at oprette dine samlefakturaer.