Samlefakturering

Få lave samlefaktura til dine kunder på en smart og enkel måde. Vi tager udgangspunkt i de ordre der ligger på dine kunder og samler disse til en samlet fakturering.

Processen for at få lavet disse er enkelt:

  • Vælg start og slutdato for at afgrænse søgningen i dine ordre
  • Bug evt. filer i tabellen for at filtrere på kunden.
  • Vælg de ordre som skal faktureres
  • Tryk på samlefaktura

Din samlefaktura ligger nu under igangværende fakturaer, til den valgte kunde.

Layout kan du selvfølgelig styre på samme måde som de eksisterende layout i e-conomic.


Ønsker om at berige samlefakturaen med gebyrer kan sættes op på flere forskellige niveauer, og kan konfigureres.

En kort beskrivelse af de enkelte funktioner følger her – hvis du skal bruge en dialog om hvordan disse ville kunne løse dine behov, er du meget velkommen  til at kontakte os.

  • Gebyr – Gebyr produkt – Gebyr tekst
    Denne er et gebyr på alle samlefakturaer og man kan her overstyre teksten på produktet med tekstfeltet
  • Stop Gebyr – Stop Gebyrgrænse – Stop Gebyr – Stop Gebyr produkt – Stop Gebyr tekst
    Her kan du få påført et gebyr på din faktura baseret på faktura eller ordre summen
  • Rabat Produkt
    Denne er lidt kompliceret og hænger sammen med hjemmeside feltet på kunden, hvor en rabat % kan indskrives.