Samlefakturering

Få lavet samlefaktura til dine kunder på en smart og enkel måde. Vi tager udgangspunkt i de ordrer der ligger på dine kunder og samler disse til en samlet fakturering.

Processen for at få lavet disse er enkel:

  • Vælg start og slutdato for at afgrænse søgningen i dine ordrer
  • Brug filter i tabellen for at filtrere på kunden
  • Vælg de ordrer som skal faktureres
  • Tryk på “samlefaktura”

Din samlefaktura ligger nu under igangværende fakturaer til den valgte kunde.

Layoutet kan du selvfølgelig styre på samme måde som det eksisterende layout i e-conomic.


Ønsker om at berige samlefakturaen med gebyrer kan sættes op på flere forskellige niveauer og kan konfigureres.

En kort beskrivelse af de enkelte funktioner følger her:

  • Gebyr – Gebyr produkt – Gebyr tekst
    Denne er et gebyr på alle samlefakturaer og man kan her overstyre teksten på produktet med tekstfeltet
  • Stop Gebyr – Stop Gebyrgrænse – Stop Gebyr – Stop Gebyr produkt – Stop Gebyr tekst
    Her kan du få påført et gebyr på din faktura baseret på faktura eller ordresummen
  • Rabat Produkt
    Denne er lidt kompliceret og hænger sammen med hjemmeside feltet på kunden, hvor en rabat % kan indskrives

 

Vil du også samle din fakturering og spare tid? Kontakt os og vi finder den perfekte løsning til din virksomhed.

 

Priser

Opstartspris 1.599,- kr

Månedlig fee fra 75 – 300,- kr

Helårlige fee fra 750 – 3000,- kr

Ovenstående priser på det månedlige og helårlige fee, afhænger af størrelsen på dit e-conomic abonnement.