En rejse med eKontoret

Ved eKontoret beskæftiger vi os med konvertering til e-conomic og udvikling af løsninger, som kan integreres i e-conomic.
Vi ser os selv som IT-håndværkere, som ikke kun leverer og får tingene til at lykkes, men som i den grad, har et fokus på at skabe en bedre brugeroplevelse og kundekonfigurerede produkter. Vores formål er, at lette hverdagen for vores kunder. Gennem tiden har vi konverteret over 10.000 virksomheder til e-conomic, hvor vi møder hver kunde i deres særlige problemstilling og skaber den bedste og mest effektive løsning.

En uformel arbejdsplads med fokus på social trivsel

Ved eKontoret værner vi om hinanden og vi prioriterer at pleje det sociale.
Det er vigtigt for os, at hverdagene er præget af lidt hygge og sjov, så vi gør meget ud af at skabe en atmosfære, som underbygger dette.

Vi er altid på udkig efter de rigtige talenter og medarbejdere, som kan støtte op omkring den spændende vækstrejse vi er på, og som kan sætte sit personlige præg i virksomheden.
Her på siden kommer der løbende ledige stillingsopslag, og når vi ikke har ledige stillinger modtager vi gerne uopfordrede ansøgninger.
Det er jo muligt vi ikke har spottet at vi mangler dig!
Se nedenstående for aktuelle jobopslag.

eKontoret er en IT-virksomhed, som beskæftiger sig med konvertering til e-conomic og udvikling af løsninger som kan integreres til e-conomic.

Vi ser os selv som IT-håndværkere, som ikke kun leverer og får tingene til at lykkes, men som i den grad, har et fokus på at skabe en bedre brugeroplevelse og kundekonfigurerede produkter. Vores formål er, at lette hverdagen for vores kunder. Gennem tiden har vi konverteret over 10.000 virksomheder til e-conomic, hvor vi møder hver kunde i deres særlige problemstilling og skaber den bedste og mest effektive løsning.

Vi har to kontorer, som er placeret på henholdsvis Sjælland og i Jylland, hvoraf du skal være placeret i Jylland med arbejde på tværs af landet.

Arbejdsopgaver:
Som projektleder ved os, vil du blive en del af vores eksterne og interne projekter. Vi søger en person, som kan hjælpe med at skabe overblik og status over vores mange projekter og deres økonomiske fremdrift. Derfor forventer vi, at du er strukturelt tænkende, resultatdreven og har lyst til at visualisere via projektstyringsværktøjer.

Vi har et stigende fokus på at effektivisere både intern og ekstern, og dette vil du blive en del af.

Vi forventer at:
Du kan arbejde mindst 10 timer om ugen
Du kan arbejde selvstændigt
Du har forretningsforståelse
Du er åben og udadvendt
Du har lyst til at indgå i vores team
Du er i gang med uddannelse indenfor projektledelse el. tilsvarende

Vi tilbyder:

En mulighed for at blive en del af en spændende udviklingsrejse og et skønt team, med en uformel omgangstone. En hverdag på en god arbejdsplads, i hyggelige omgivelser.

Er du en udvikler med en uforløst løsningsarkitekt i maven og med en naturlig evne til at danne overblik?

Medansvarlig udvikler til ERP-løsninger

eKontoret har brug for en dygtig udvikler til kontoret i Århus, der kan være med til at løse store som små udviklingsprojekter. Som udvikler ved eKontoret, vil du have en central rolle i udviklingen af de mange komplekse løsninger samt en løbende kundekontakt.

Du vil i jobbet være koordinator på nearshore udvikling, og du vil have direkte reference til den administrerende direktør.

Hos eKontoret arbejder de i dag med Kendo framework fra Telerik, men virksomheden er ikke bundet af specifikke teknologier og er nysgerrige på, hvordan du kan berige dem.

Du kommer til at arbejde med teknologier som:

  • Frontend: Javascripts og jQuery
  • Backend: C# og .NET

Drevet af faglig indsigt og begejstring for teknologi

Du har formentlig en relevant uddannelse inden for softwareudvikling som eksempelvis datalog, datamatiker, webintegrator eller lign.. Vigtigst af alt har du min. 5 års erfaring med softwareudvikling, gerne fra en tilsvarende udviklerrolle med kundekontakt.

Som person er du nysgerrig på nye teknologier, og de anvendte teknologier er du allerede fortrolig med.

Personligt arbejder du struktureret og metodisk med dine opgaver, og dine opgaver afsluttes til aftalt tid. Du følger dine leverancer til dørs, og du står på mål for kvaliteten og funktionaliteten.

Vi lægger vægt på, at du:

  • hurtigt kan tilegne dig en bred forretningsmæssig forståelse for systemsammenhæng og brugeradfærd i kundevirksomhederne
  • er god til at overskue processer
  • er kreativ og løsningsorienteret
  • interesserer dig for det faglige og hele tiden har lyst til at lære mere
  • er teamorienteret og kender til værdien af at dele viden og strukturere arbejdet inden for teamets rammer
  • sætter en ære i at finde løsningen på de problemer, der skulle opstå, og du bliver ved med at grave, til de er løst.

Uformelt og dynamisk miljø

Du tilbydes et uformelt arbejdsmiljø, som bærer præg af diversitet blandt medarbejderne, og hvor der ligges vægt på godt kollegialt samvær.

Faglig og personlig udvikling ses som en naturlig del af både din og virksomhedens udvikling.

Er du en erfaren e-conomic konsulent, med flair for teknikken i de enkelte moduler, og en grundforståelse for regnskab?

E-conomic konsulent med pædagogiske evner

eKontoret har brug for en dygtig e-conomic konsulent til kontoret i København, der kan være med til at løfte de mange konsulentopgaver vi har i og omkring e-conomic. Som e-conomic konsulent ved eKontoret, vil du have en central rolle i de kunderelationer hvor i du indgår, og støtter så meget op omkring kunderne som muligt, i processen når de skifter til e-conomic eller tager nye moduler i brug.
Du vil i jobbet være en del af et leveranceteam af e-conomic konsulenter, og du vil have reference til den leverance ansvarlige.

Du kommer til at arbejde med:

  • Alle e-conomic modulerne inkl. projekter og lager.
  • Kreative løsninger i brugen af e-conomic som ikke er synlig for enhver.
  • Undervisning og opsætning hos kunderne.
  • Intern opkvalificering af kollegaer på dine spidskompetencer.

Glad og nysgerrig medarbejder

Du har formentlig en relevant uddannelse inden for regnskab og har lyst til de mange ”bolde i luften”. Vigtigst af alt har du solid erfaring med e-conomic og udadvendt kundekontakt, gerne fra en lignende rolle og som person er du nysgerrig og glad når du møder kunderne.

Personligt arbejder du struktureret og metodisk med dine opgaver, og dine opgaver afsluttes til aftalt tid. Du følger dine opgaver til dørs, og du står på mål for kvaliteten og funktionaliteten.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Hurtigt kan tilegne dig en forståelse for kundens behov.
  • Er god til at overskue processer og kan formidle dem
  • Taler flydende dansk, da det er det primære sprog hos kunderne
  • Interesserer dig for det faglige og tekniske i og omkring e-conomic og har lyst til at lære mere
  • Kan tænke kreativt og ikke lader dig holde tilbage af standard løsninger.
  • Har en grundforståelse for regnskab
  • Er team orienteret og kender til værdien af at dele og opsøge viden.

Uformelt og dynamisk miljø

Du tilbydes et uformelt arbejdsmiljø, som bærer præg af diversitet blandt medarbejderne, og hvor der lægges vægt på godt kollegialt samvær.
Faglig og personlig udvikling ses som en naturlig del af både din og virksomhedens udvikling.

Virksomheden

eKontoret har kontorer i Århus og København, hvor der samlet er 11 kollegaer udover dig. eKontoret ser sig selv som IT-håndværkere, der leverer og får tingene til at lykkes. Gennem tiden har eKontoret konverteret over 10.000 virksomheder til e-conomic – og det er sjældent, at to løsninger er ens. De har set det meste inden for ERP-systemer, og hvis de ikke allerede har løsningen på hånden, så finder de den!

Det er vigtigt for eKontoret at møde kunderne i øjenhøjde og tale et sprog, som er til at forstå. De bedste arbejdsdage, er når de kan præsentere en løsning for kunderne, der er endnu federe, end kunden havde forestillet sig.Virksomheden er i stødt fremdrift og med en klar målsætning om at blive det førende konsulenthus omkring e-conomic i Danmark, hvilket medfører, at virksomheden netop har brug for flere e-conomic konsulenter til næste niveau.Ansøgningsfrist: ansættelse hurtigst muligt. Har du spørgsmål til os, er du velkommen til at kontakte Direktør, Allan Petersen på tlf. +45 2222 0010, eller Leveranceansvarlig Daniel Reimers på tlf. +45 2222 0006.

Ansøg her