Enkel

Vi har konverteret +10.000 virksomheder til e-conomic. Førhen har det været problematisk at konvertere et regnskabsprogram. Vi har fundet en løsning, der fjerner alle disse forhenværende problematikker og får alle dine data med over i det nye system. Nu kan du fortsætte, hvor du slap, men denne gang i et system bedre egnet til din virksomhed.

Er et nyt regnskabsprogram interessant for din virksomhed? Kontakt os og vi hjælper dig med at finde den bedste løsning for dig.

 

Hurtig

En konvertering tager normalt 36 – 48 timer fra vi henter/modtager data til, at kunden er klar til at starte op i e-conomic. Dette betyder, at dit nye og forbedrede regnskabsprogram er oppe at køre og klar til kamp allerede inden ugens ende.

Hvis du er interesseret i at høre detaljerne for hele processen – besøg her hvor vi har lagt ud en trin-for-trin vejledning af, hvordan det hele kommer til at foregå. Så kommer du ikke til at føle dig ført bag lyset.

 

Billig

E-conomic er et fremragende regnskabsprogram og prisen er meget konkurrencedygtig. Dog er det et begrænset program, når det kommer til funktionalitet. Derfor har vi en løsning til dig, der ønsker lidt mere om du enten er en stor eller mindre virksomhed.

Vi sammensætter e-conomic med andre standardsystemer, sådan du stadig kan få det maksimale ud af dit nye regnskabsprogram til en lav pris.

Ønsker du at vide mere – læs vores priser her.

 

Som sagt før lader vi ikke dit nye regnskabsprograms funktionalitet i stikken. Vi har partneret op med nogle af de bedste i industrien, der har hvert sit speciale. På den måde supplerer vi e-conomic med lige dét, som din virksomhed har brug for.

Andre virksomheder har også haft glæde ved deres skræddersyede løsning. Læs her om bare få af de mange succesoplevelser, som vi har med konverteringer af regnskabsprogrammer til e-conomic.

1. Afdækning
Hvordan gør I tingene i dag? På lageret, i produktionen, når I modtager og sender fakturaer, når I har udlæg osv. Vi lytter og spørger for at få en god forståelse af virkeligheden i jeres virksomhed. Vi kommer ikke med en forhåndsklar løsning, men finder i fællesskab frem til netop den løsning, der matcher jeres behov og ønsker.

2. Rådgivning
På baggrund af vores viden og erfaring kan vi hjælpe jer med at sortere i mængden af systemer og finde netop den kombination af standardløsninger, der svarer til – og ofte kan optimere – den løsning, I har i dag.

3. Udvikling
Vi har et bredt kendskab til alle de programmer, der kan kombineres med e-conomic og hvis ingen af dem kan løse netop jeres behov, kan eKontoret udvikle det produkt, der kan.

Fordele for din virksomhed

Brugervenlighed i top. Fordi hvert enkelt system er skræddersyet og layoutet til en specifik funktion, er brugervenligheden i top.

Nem adskillelse af funktioner. Medarbejderne kan glæde sig over, at de kun behøver forholde sig til netop det eller de systemer, der er relevant for deres arbejde. Bogholderen behøver kun kende til bogføring, og lagermedarbejderen kan nøjes med at sætte sig ind i lagerstyring. Hver medarbejder får kun adgang til de systemer, det er relevant, at de har tilladelse til, og dermed er det nemt at sikre adskillelse af funktioner (SoD - segregation of duties).

Spar tid. Vi går altid efter at skabe en løsning, der sparer tid for dig og dine medarbejdere. Tid, som i stedet kan bruges på jeres kerneforretning.

Tilpasset din virksomhed. Med en sammensætning af standardsystemer får du en dynamisk og fremtidssikret løsning, der kan udvikle sig i takt med din virksomhed. Det er nemt at fjerne eller tilføje programmer.

Altid opdateret. Det enkelte program kan opdateres uden at det påvirker den samlede løsning. Dermed har du altid adgang til de nyeste funktioner og opdateringer.

God pris. Med en kombination af e-conomic og andre standardsystemer får du et velfungerende og fremtidssikret ERP-system, der koster en brøkdel af andre regnskabssystemer.