Tilgå nemt e-conomic data med dine analyseværktøjer og supplér med egne data.
Med eKontorets Data Warehouse får din virksomhed nemt og hurtigt adgang til data fra en eller flere e-conomic aftaler.
Uanset om du er en lille virksomhed eller en stor koncern, kan du arbejde med dine data ved hjælp af værktøjer som Power-BI, Qlik Sense, Tableau, Apptio m.fl. uden at bekymre dig om at lave rod i bogføringen.
Med de avancerede analyseredskaber på markedet kan du nemt tilgå dit Data Warehouse og identificere områder, hvor indtjeningen kan forbedres og udgifter kan reduceres.
Har du flere e-conomic aftaler, får du med vores Data Warehouse mulighed for at sammenligne performance på tværs af selskaber, kunder, produkter osv.
Vores Data Warehouse er designet til at håndtere store mængder data og komplekse datastrukturer, hvilket gør det ideelt for store virksomheder med omfattende databehov.
Vores Data Warehouse er designet til at vokse med din virksomhed. Uanset om du tilføjer flere e-conomic aftaler eller øger mængden af data, kan vores løsning håndtere det uden problemer. Dette sikrer, at du altid har adgang til de data, du har brug for, uanset hvor meget din virksomhed vokser.
Data Warehouse giver dig mulighed for at tilkoble analyseværktøjer, og gøre dine beslutninger nemmere, ved hjælp af data.
Saml flere e-conomic aftaler i samme database, og tilføj eksterne data som for eksempel løndata, indkøbsdata eller andet
Ved oprettelse opsættes en MSSQL database med strukturerede og standardiserede data, så du kan rapportere ud fra samme model, hver gang.
Systemet kan skaleres efter behov, så du ikke risikerer at mangle ressourcer, eller betale for et kæmpe system du ikke anvender.
Data fra e-conomic synkroniseres automatisk hver nat, og har du brug for en straks-synkronisering, kan dette bestilles i menuen.
Opretter du et Data Warehouse til flere e-conomic aftaler på samme tid, betaler du kun for én oprettelse. Kontakt os for at høre nærmere.
Et data warehouse, også kaldet et datavarehus, er fundamentet der understøtter din BI platform.
Det kan hurtigt blive meget teknisk, men i bund og grund er et data warehouse en stor, centraliseret database, der lagrer data fra forskellige kilder i en organiseret og struktureret form.
Et data warehouse er designet til at understøtte komplekse forespørgsler og analyser, snarere end simple data-transaktioner.
Forretningslandskabet ændrer sig konstant, og for at kunne konkurrere og træffe de rigtige beslutninger, er det nødvendigt at have en præcis forståelse for kundebehov, markedstendenser og konkurrenternes bevægelser.
Dette kan hjælpes af systemer der oversætter tal til håndgribelige fakta og hjælper med at identificere vækstmuligheder og træffe de rigtige beslutninger med Business Intelligence.
For at det kan lade sig gøre, kræver det et robust system der kan håndtere store mængder data, og hurtigt tilgå dem når de skal bearbejdes og analyseres. Det er lige nøjagtigt dét, et data warehouse er bygget til.
Du får adgang til samtlige tabeller i e-conomic for de aftaler du har bestilt adgang til. Det er alt fra kunder, fakturaer, ordrer, produkter, afdelinger osv.
Hvis du ønsker at udvide din database med yderligere data, såsom løndata, markedsdata eller indkøbsdata, har du mulighed for selv at tilføje disse. Vores platform er designet til at være fleksibel og imødekomme dine specifikke behov, så du kan få mest muligt ud af dine data.
Ja. Så længe dit værktøj kan arbejde med en MSSQL-database, kan du bruge det.
Vi tilbyder muligheden for straks-synkronisering af data ud over vores natlige synkronisering, for at imødekomme behovet for hurtigere opdateringer.
Da e-conomics servere er under stor belastning, kræver vi et gebyr for straks-synkronisering udenfor de planlagte tidspunkter. Dette gebyr hjælper os med at sikre, at alle systemer fungerer optimalt og stabilt, uden at det går ud over kvaliteten af vores service.
Standardløsningen inkluderer 2 GB data. Har du brug for mere, kan du kontakte os, så finder vi en løsning.
Ja, du har fleksibiliteten til at vælge, hvor dit Data Warehouse skal hostes. Vores mål er at sikre, at du får den bedste løsning, der passer til dine behov.
Som standard håndterer vi hosting for at sikre ydeevne og support. Hvis du foretrækker et On-Premise datavarehus eller en selvvalgt udbyder, kan vi konfigurere systemet og fortsat yde support. Bemærk, at prisen forbliver den samme, da supporten kan være mere kompleks med eksterne systemer.
Nej. Vi genererer en daglig beregning af jeres økonomiske resultat så det er nemt at slå op i, men ud over dette skal du anvende de værktøjer der findes på markedet, for eksempel Power BI.
“Special udviklede rapporter fra eKontoret sikrer, at de forskellige afdelinger og top ledelsen kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag.”
“Tidligere havde vi utrolig meget dobbeltregistrering af data, hvor en bager var nødt til at rette den samme oplysning tre-fire forskellige steder. Nu kan det gøres ét sted. Det minimerer selv sagt risikoen for fejl væsentligt og giver større arbejdstilfredshed.”
Data Warehouse trækker data ud i en fast defineret datastruktur hver aften, så der konstant ligger friske data klar til brug. Udover at du kan analysere og beregne på tværs af din data, kan du berige databasen med data efter eget valg, som du ønsker at kunne analysere på, f.eks. løndata, produktionsdata, indkøbsdata og data fra andre tredjepartssystemer. I får selv adgang til databasen og kan på den vis selv udbygge med views, stored procedures eller lign., som bidrager til databearbejdningen. Har I andre datakilder, så er det muligt at oprette flere tabeller, så data kan sammenstilles fra alle jeres datakilder ét sted.
I får jeres helt egen database (MSSQL).
Vi opretter standardstrukturen der indeholder jeres data.
Vi opretter udtrækket, så I har friske data hver morgen.
Vi laver en daglig beregning af jeres økonomiske resultat, så det er nemt for jer at slå op i.
Opretter du flere aftaler på samme tid, betaler du kun opsætning én gang.
Inkluderer 2GB data.
“Det har været imponerende at se, hvor meget tid vi har sparet og derved effektiviseret vores daglige arbejdsgange ved at have fået vores system automatiseret.”
Claus Venning
Direktør, Propperiet
“Vi søgte en partner, som kunne holde vores hånd igennem processen, så vi sammen kunne udarbejde en effektiv plan til at nå vores mål – det fik vi i eKontoret.”
Rudiger Schasching
Økonomichef, Steinberger Alsik Hotel & Spa
“De taler letforståeligt og er gode til at lave en foranalyse af de behov, man har, og hjælpe med valg og fravalg. Så eKontoret har virkelig levet op til deres mål om at gøre det nemt.”
Morten Lapholm
Direktør, KonditorBager
Kontakt os og lad os høre din virksomheds behov
Hasselager Centervej 7
DK-8260 Viby
Kastanie Allé 16, st.
DK-2720 Vanløse
© 2024 eKontoret – Designet af Aveo web&marketing