Automatiseret bogholderi

 

Vil du slippe for alle de mange processer, der er i et bogholderi og automatisere din bogføring, sådan du kan bruge dit fokus på at drive virksomhed?

Der er jo for alle virksomheder 2 hovedprocesser: Køb og Salg. Lad os gennemgå dem sammen og se hvor enkelt og automatiseret det kan gøres med de rigtige partnere omkring din forretning.

 

Salgsprocessen – Du vil sende en faktura til din kunde fra e-conomic

  1. Farpay sender din faktura til kunden og holder nu øje med din indbetaling
  2. Kunden betaler så sin faktura baseret på den som de har sendt
  3. De registrerer indbetalingen fra kunden
  4. De ordner bogføring af indbetalingen i e-conomic og udligner automatisk den fremsendte faktura.

Her er der slet ingen bogholderhænder involveret – kun Farpay som sikrer, at det er nemt og enkelt for dig og din virksomhed.

 

 

Købsprocessen – Du modtager en faktura fra en leverandør

  1. Leverandøren fremsender sin faktura til en forud aftalt mail hos Roger
  2. De afløfter nu informationen på den modtagne faktura
  3. Du godkender fakturaen i Roger via simpelt og nemt interface
  4. De bogfører nu fakturaen i din e-conomic, helt automatisk, så dine tal stemmer
  5. Herefter betales fakturaen til leverandøren af Roger

 

Du har vel også nogle bilag, som skal håndteres. Disse håndteres elegant af Pleo som sikrer, at jeres bilag bogføres automatisk i e-conomic med billeder af bilag.

Er du én af de mange virksomheder, som har internationale betalinger, kan dette sikres nemt og sikkert af November first.

Kontakt os og lad os hjælpe dig med at automatisere din bogføring og få mere tid i arbejdsdagen.