Automatiseret bogholderi

 

Vil du slippe for alle de mange processer der er i et bogholderi, og bruge dit fokus på at drive virksomhed ?

Der er jo for alle virksomheder 2 hovedprocesser, Køb og Salg. Lad os gennemgå dem sammen og se hvor enkelt og automatiseret det kan gøre, med de rigtige partner omkring din forretning.

Salgs processen – Du vil sende en faktura til din kunde fra e-conomic

  1. Farpay sender din faktura til kunden og holder nu øje med din indbetaling
  2. Kunden betaler så sin faktura baseret på den som Farpay har sendt
  3. Farpay registrer indbetalingen fra kunden
  4. Farpay bogfører indbetalingen i e-conomic og udligner automatisk den fremsendte faktura.

Her er der slet ingen bogholderhænder involveret, kun Farpay, som sikre at det er nemt og enkelt for dig og din virksomhed.

 

Købsprocessen – Du modtager en faktura fra en leverandør

  1. Leverandøren fremsender sin faktura til en forud aftalt mail hos Roger
  2. Roger afløfter nu informationen på den modtagne faktura
  3. Du godkender fakturaen i Roger via simpelt og nemt interface
  4. Roger bogfører nu fakturaen i din e-conomic, helt automatisk, så dine tal stemmer
  5. Herefter betales fakturaen til leverandøren af Roger

 

Du har vel også nogle bilag som skal håndteres. Disse håndteres elegant af Pleo, som sikre at jeres bilag bogføres automatisk i e-conomic, med billeder af bilag.

Er du én af de mange virksomheder som har internatiale betalinger, kan dette sikres nemt og sikkert af November first.

Kontakt os og lad os hjælpe dig med at få mere tid i hverdagen